1.1 Weboldalunkon, az erre a célra kialakított űrlapok kitöltésével. A megrendeléseket a beérkezést követően e-mailen visszaigazoljuk.
Amennyiben „írásos" megrendelése nem kerül visszaigazolásra legkésőbb 24 órán belül, kérjük hívja Ügyfélszolgálati irodánkat telefonos elérhetőségeinken.
1.2 Sürgős esetekben telefonon.
2. Az utazás megkezdése előtt 72 órával a megrendelés módosítható, illetve 48 órával az utazás megkezdése előtt költségmentesen írásban lemondható. Amennyiben a lemondásra ennél később kerül sor, abban az esetben a szállítási díj teljes összegét köteles a megrendelő megfizetni. 72 órán belüli módosítás esetén módosítási felárat számítunk fel melynek díja függ az utaslétszámtól de minimum díja 5000.- Ft. 24 órán belüli módosítás csak szabad férőhelyek esetén, telefonos egyeztetés után lehetséges. Retúr út esetén a második út a foglalás időpontjától számított 3 hónapon belül használható fel. 24 órán belüli megrendelés törlés esetén, ha a gépjármű az utasért már elindult a teljes vételár kiszámlázásra kerül.
3. Amennyiben az utas az utazás előtti nap 19:00 óráig nem kap visszaigazolást SMS vagy e-mail formájában a pontos indulás időpontjáról úgy kérjük, hogy feltétlenül hívja következő telefonszámot egyeztetés céljából: +36 (30) 649-4999.
4. Ha a megadott telefonszámon az utas nem érhető el, úgy az utast terheli a felelősség az esetleges változásokból adódó kellemetlenségeket tekintve.
5. A menetrend szerint 23 óra után leszálló repülőgépek tekintetében a 30 percet meg nem haladó késésük esetén tudjuk csak garantálni az utasok szállítását amennyiben már várakoznak autóinkban korábban felvett utasok. A járatkésésekért felelősséget nem vállalunk, de a késve érkező utasokat minden esetben hazaszállítjuk. Társaságunk nem vállal felelősséget a légitársaságok esetleges késése miatt kialakuló többletvárakozások miatt.
6. Megrendelést az utazás előtt három napon belül lekérésre és csak szabad kocsi esetén, vagy más megrendeléshez igazodva tudunk elfogadni.
7. Amennyiben a visszaérkezés időpontja eltér az előre egyeztetett időponttól, úgy a megváltozott időpontról a Megrendelő a tudomásszerzést követően haladéktalanul köteles a Szolgáltatót értesíteni. Az értesítés elmaradásával összefüggésben keletkezett károkért a Szolgáltatót felelősség nem terheli.
8. Extra poggyász (a normál poggyász: 1 db max. 25 kg bőrönd valamit 1 db kézipoggyász), vagy extra csomag (pld: síléc, tolókocsi), esetleg mozgássérült utas esetén előzetes értesítés szükséges a megrendelés leadásakor, vagy legkésőbb az utazás előtti napon. Ennek díja 2000.- Ft. Kutya szállítása csak 10 kg súly alatt lehetséges, melyet ketrecben szájkosárral kell ellátni!
9. A megadott árak az alábbi városokból történő indulás esetén értendők: Debrecen, Nyíregyháza, Miskolc, Eger. Más településről kért indulás esetén az árakat előzetesen egyeztetjük a megrendelővel.
10. A reptérre induláskor a check-in időpontjához igazodva szállítjuk az utasokat, de ennek időpontjában max. 1 óra eltolódások lehetségesek. Induláskor több kiállási cím esetén legfeljebb 5-10 perces eltolódások fordulhatnak elő.
Érkezéskor, a tervezett landolásokat figyelembe véve, az első és utolsó repülőgép landolása között max. 90 perc telhet el. Az utasok csomagfelvételeinek idejét, az utasok utas felvételi időpontjába minden esetben 25-30 perc időtartammal kalkuláljuk be, mely az utas felvételi időpontot megnövelheti. A „csak kézipoggyásszal" érkező utasok esetén is a fentiek képezik a kalkuláció alapját, nem tudunk különbséget tenni. Amennyiben a csomagfelvétellel probléma lenne (pld. megsérül vagy eltűnik a poggyász) kérjük jelezze felénk, hogy a szállítások lebonyolítását ez a legkisebb mértékben zavarhassa.
Abban az esetben, ha az utas várakozása meghaladja az általunk tervezhető max. 90 percet, a szolgáltató csökkenti a már kiközölt alapár mértékét. A csökkentés/visszatérítés mértéke: 1-30 perc többlet várakozás esetén 10%, a 30 percet meghaladó többlet várakozás esetén 15% a visszatérítés.
A várakozási idő a 22:00 óra után landoló gépek esetében akár 2,5 - 3 óra is lehet.
Amennyiben az utas repülőjárata a megadott időponthoz képest késik és a gépkocsinak nem áll módjában a már várakozó többi utas okán 30 percnél többet várni a késve érkezett utasért, úgy a késve érkező utast értesítjük a következő gépkocsink indulási időpontjáról. Ilyenkor a repülőgép késéséből adódó fuvarváltozásnál akár hosszabb várakozás is előfordulhat! A járatkésésekért felelősséget nem vállalunk, de a késve érkező utasokat minden esetben hazaszállítjuk. A tervezett időponthoz képest késve érkező járatok utasai esetében a 30 perc feletti többlet várakozásért visszatérítés nem érvényesíthető, a többletvárakozás nem a szolgáltatóra vezethető vissza.
Amennyiben az utas gépe már előreláthatólag késni fog, kérjük jelezze felénk, hogy a leggyorsabb, legrugalmasabb szállításról időben gondoskodni tudjuk. Következő autónk várható érkezéséről munkatársunk telefonon vagy sms-ben értesíti az utast. A várakozás ebben az esetben a késve érkező utasnál a 90 percet meghaladhatja!
A Budapestre busszal/vonattal megérkező utasok esetében, az általuk megadott tervezett érkezési időponthoz képest késve történő érkezés esetén az ebből adódó járat átszervezés okán hosszabb várakozás is előfordulhat.
A nem repülőtérről történő utas felvétel esetén a 90 perc várakozási idő és az ahhoz kapcsolódó visszatérítési rendszer nem érvényesül.
Ha a szállítással esetleg nem volt megelégedve kérjük azt 3 napon belül jelezze felénk, hogy panaszát a lehető leghamarabb kivizsgálhassuk. Panasza 3 munkanapon belül kivizsgálásra, amennyiben jogos panasz volt, orvoslásra kerül.
Amennyiben nem a reptérre utazik, hanem egyéb budapesti címre a szállításoknál az alapárra kerületenként feláraink vannak.
Az utazásnál a reptérre érkező utasokhoz igazítjuk autóinkat, ami jelenthet korábbi érkezést ill. többletvárakozást is, a kellemetlenségek elkerülése érdekében az utazás előtt 1-2 nappal kérjük ügyfélszolgálaton egyeztessenek.
Repülőjárat késésekért és járattörlésekért a szolgáltató nem tud felelősséget vállalni. A légitársaság hibájából (pl. késői tankolás, gép meghibásodás stb.) vagy az időjárás miatt adódó (köd, hó, jég, szél) nagymértékű késésekért vagy járattörlésekért a szolgáltató nem vonható felelősségre.
Ha bármelyik utas annyit késik, hogy a gépkocsi nem tud 90 percnél többet várakozni, úgy a késve érkező utast értesítjük a következő gépkocsink indulási időpontjáról. Ha két járat indulása között több óra az eltérés, illetve az autóban nincs üres hely, ilyen esetben akár több óra várakozás is előfordulhat! Ha az utas külföldön látja, hogy a járata késni fog, vagy törlik, köteles azt időben jelezni a szolgáltató felé.
A várakozási idő a 22:00 óra után landoló gépek esetében a 1,5 órát meghaladva, akár 2 óra is lehet.
Amennyiben a 22:00-től - és 05:30-ig felszálló gépek, valamint a 00:40 - és 07:00 között érkező gépekhez kérik a szállítást, azt csak VIP transzfer szolgáltatás keretében ennek megfelelő áron tudjuk biztosítani.
11. Biztonsági előírások miatt a gépkocsivezető a gépjárművet nem hagyhatja el, így a terminálban történő utas fogadásra csak kifejezett írásbeli kérés esetén van lehetőség. Az utasokat minden esetben a repülőtér érkezési oldalán erre a célra fenntartott helyen várjuk, lehetőség szerint az utasok nevének táblán történő feltüntetésével.
12. Nem befolyásolható események (pld.: baleset, útlezárás) következtében előforduló késésért felelősséget nem vállalunk, azonban az ebből eredő kockázatok csökkentése érdekében biztonsági útvonalakat határoztunk meg, a műszaki meghibásodások által okozott kényelmetlenségek elkerülése érdekében csereautók állnak utasaink rendelkezésére.
13. A menetidő Nyíregyházáról, Debrecenből Budapest-Liszt Ferenc reptérre március 1-től november 1-ig ~3 óra, november 1-től március 1-ig ~ 3,5 - 4 óra, így az indulás időpontját ehhez igazítjuk. Más települések esetében a menetidőt egyeztetjük a megrendelővel.
14. A szolgáltatás során társaságunk bizonyítható hibája kapcsán felmerülő károkért kártérítési felelősséget vállalunk. A csomagokkal kapcsolatos esetleges reklamációt, a gépkocsivezetőnek kell jelezni, legkésőbb a címre érkezéskor. Utólagos reklamációt nem tudunk elfogadni.
15. Az utazás során az utas az általa harmadik személynek okozott, illetve a gépjárműben okozott kárért a károsult irányába közvetlen felelősséggel tartozik.
Az utas köteles betartani az utazásra vonatkozó szabályokat:
Akkor vesz részt az utazáson, ha egészségi állapota ezt lehetővé teszi, és nem szenved fertőző betegségben. Tilos a kocsiban szúró-vágó eszközt, lőfegyvert illetve mérgező illetve maró hatású anyagot szállítani. Takarítási díj kisebb szennyezés esetén 1.000 Ft, komolyabb szennyezés, például ha kárpittisztításra van szükség 5.000 Ft.
16. Járatainkon az utas kötelezi magát, hogy az utazáson kizárólag akkor vesz részt, ha egészségi állapota azt lehetővé teszi, illetve ha nem szenved olyan betegségben, amelyre tekintettel az utazási szolgáltatás igénybevétele számára vagy utastársai számára a megszokottnál nagyobb kockázatot jelent. Az utas az utazás során köteles a többi utassal valamint a gépkocsivezetővel kulturáltan viselkedni. Amennyiben az utas zavarja az utazásban résztvevőket a gépkocsivezető saját hatáskörében az utas utazását felfüggesztheti. Az utas az utazáson saját felelősségére vesz részt.
17. A szolgáltatás a fenti feltételek elfogadásával vehető igénybe, a megrendelést követően az utas, a megrendelés visszaigazolását igazoló dokumentum átvételével elfogadja a feltételeket. A megrendelést visszaigazoló dokumentum kiadása a megrendelő feladata és felelőssége.
18. Fizetési lehetőségek
Bankkártyával biztonságosan
A Hórusz Transzfer Kft által üzemeltetett www.el-szallit.hu weboldalunk (továbbiakban weboldal) a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Weboldal a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites TLS titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Weboldal nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Weboldal oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell a TLS titkosítást. A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat!
Üdvözöljük a CIB Bank biztonságos, internetes fizetési megoldásával működő Weboldalunkon!
Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását.
Mire figyeljen a vásárláskor?
A biztonságról
A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.
Fizetés lépései
19. A szolgáltatást a Hórusz Transzfer Kft. saját gépparkjával vagy alvállalkozó bevonásával végzi. Amennyiben alvállalkozó bevonása történik abban az esetben az alvállalkozó számláz az utas felé.
20. A Megrendelőt minden esetben e-mail formájában felkeressük a megrendelés visszaigazolása, valamint az utazási időpontok tisztázása és véglegesítése érdekében. A kiszállási időpontok véglegesítése kapcsán a Szolgáltató közvetlenül veszi fel az utassal a kapcsolatot, amennyiben ennek semmiféle akadálya nem áll fenn, ellenkező esetben ezen időpontról a Megrendelőt értesíti. A megrendelő a szolgáltatás és utazás feltételeit az utazásra jelentkezéskor elfogadja, tudomásul veszi, és tudomásulvételét aláírásával igazolja. Amennyiben a megrendelő több személy részére rendeli meg a szolgáltatásokat, utastársai nevében is nyilatkozik, illetve szerződést köt.21. Az utazás során a gépjárműben hagyott tárgyakért nem vállalunk felelősséget.
22. A checkbox pipálásával - a GDPR Rendelet 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá az általam megismert és a checkbox pipálásával elfogadott saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje a saját hozzájárulásom, a közöttünk létrejött szerződés teljesítése és az Adatkezelőre vonatkozó jogszabályi kötelezettség teljesítése alapján. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, a iroda@el-szallit.hu címre történő e-mail küldésével. Kijelentem, hogy 16. életévét betöltött személyként, vagy 16. életévét be nem töltött gyermek felett szülői felügyeletet gyakorló személyként nyilatkozok.
Adatvédelmi nyilatkozat letöltése Adatvédelmi nyilatkozat melléklet letöltése
A kedvezményezett neve: | Hórusz Transzfer Kft. |
A projekt címe: | Gyakornokok foglalkoztatása a Hórusz Transzfer Kft.-nél |
A szerződött támogatás összege: | 12,82 Millió Ft |
A támogatás mértéke (%-ban): | 100% |
A projekt tartalmának bemutatása: | A pályázat keretén belül 4 fő gyakornokot alkalmazunk a pályázati feltételeknek megfelelően. Egy fő vállalati kapcsolattartó foglalkozik a gyakornokkal a támogatási időszakban, mind pedig a továbbfoglalkoztatás során. A gyakornokok munkavégzéséhez szükséges tárgyi eszközök kerültek beszerzésre. A gyakornok a munkavégzése során számos munkafolyamatba bevonásra kerülnek majd és tapasztalatokat gyűjthet. A tapasztalat szerzéssel a munkaerő-piaci kilátásai jelentősen javulnak, mert cégünktől elkerülve magas referencia értékkel fog rendelkezni. |
A projekt befejezési dátuma: | 2018.01.01-2019.01.01 |
A projekt azonosító száma: | GINOP-5.2.4- 16-2017-01896 |