Kapcsolat
Magyar English

Gyakori kérdések

Hogyan tudom megrendelni a szállítást?

A szállítást megrendelheti honlapunkon a megrendelés menüpontra kattintva, telefonon, illetve ügyfélszolgálati irodánkban személyesen.

Hol található a Hórusz Transzfer Kft. irodája?

Irodánk Debrecenben a Füredi út 98/B. alatt található, a Medicor-udvar területén.

Mennyi idővel az utazás előtt kell megrendelni a szállítást?

Cégünk 72 órás rendelési határidővel dolgozik. 72 órán belül csak akkor tudjuk vállalni a szállítást, ha más utas is van a kért időpontban vagy az utas vállalja, hogy igazodik a többi utashoz.

Van-e lehetőség bankkátyás fizetésre az autóban vagy az ügyfélszolgálati irodában?

Igen, van lehetőség bankkártyás fizetésre.

Mire figyeljen a bankkártyás vásárláskor?

A biztonságról

A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

KÁRTYAELFOGADÁS

Milyen tipusú kártyákkal lehet fizetni?

A VISA és a Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron, V Pay kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?

Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?

Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

Fizetés lépései

  1. Ön a https://www.el-szallit.hu/hu_HU/online-megrendeles oldalán választja ki a szolgáltatást, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
  2. Ezt követően ügyfélszolgálatunk e-mail formájában tájékoztatást küld a megrendelt szolgáltatás részleteiről és a pontos fizetési összegről.
  3. A linkre kattintva Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
  4. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
  5. A fizetést követően Ön visszatér a Weboldal oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.
A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően - ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti -, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Weboldal oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back" vagy a „Frissítés/Refresh" gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.

Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával

FIZETÉS FOLYAMATA

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?

Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (256 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

Mit jelent a foglalás?

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.

 

SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba
  • A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
  • A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
  • A kártyahasználat tiltott.
  • A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
  • A kártya lejárt.
Számla jellegű hiba
  • Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
  • A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.
Kapcsolati jellegű hiba
  • A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
  • A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.
Technikai jellegű hiba
  • Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
  • Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.
Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

 

BIZTONSÁG

Mit jelent a VeriSign és a 256 bites titkosítású TLS kommunikációs csatorna?

A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk a TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program a TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?

Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 256-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?

A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

Mit jelent a Verified by Visa?

A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a Mastercard SecureCode?

A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a UCAF kód?

MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.

 

Lehet-e az autó sofőrjénél fizetni?

Igen, amennyiben más módon az utazás megkezdése előtt nem tudta a fizetést lebonyolítani, ebben az esetben természetesen az autó sofőrjénél is tud fizetni.

Az autóban fizetés esetén kaphatok-e ÁFA-s számlát?

Igen, de kérjük ÁFA-s számla igényét, pontos számlázási névvel illetve címmel előre jelezze a megrendelés leadásakor.

Az autóban fizetés esetén fizethetek-e euróval, dollárral vagy fonttal?

Igen, a CIB Bank által közzétett napi vételi deviza árfolyama alapján. Devizában történő fizetés esetén, kérjük a pontos összeget adja át a sofőrnek, mert sofőrünk nem tud visszaadni.

Amennyiben reptéri transzfert rendelek, hol történik az utasfelvétel?

Szolgáltatásunk célja, hogy az utast a csomagjaival együtt „háztól-házig” szállítsuk, azaz autónk az utas által megadott címre érkezik.

Az utazás napján mikor vesz fel a transzfer?

Az utasfelvételi időpontokat minden esetben csak egy nappal az utazás előtt véglegesítjük. Erről sms-ben értesítjük az utasokat. Amennyiben utazás előtti napon 18:00-ig nem kap sms-t, hívja ügyfélszolgálatunkat.

Az utazás során megáll-e az autó útközben?

Sofőrünk legalább egyszer megáll út közben, néhány percre.

A repülőtéren hogyan találom meg autójukat?

Utazás előtti napon sms-ben értesítjük az utasokat, hogy melyik autónkat kell keresniük a reptéren. Amennyiben utazás előtti napon 18:00-ig nem kap sms-t, hívja ügyfélszolgálatunkat.

Utazás alatt biztosítva vagyok esetleges baleset esetén?

Igen, autóink rendelkeznek CASCO biztosítással és a személyekre vonatkozó utas-, illetve poggyászbiztosítással.

Mi a teendő, ha késik a repülőgépem?

Amint értesül a késésről, arra kérjük azonnal vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy minél előbb intézkedhessünk.

Amennyiben késik a repülőgépem, vár rám az autó?

Ha a többi utas várakozása nem haladja meg a 90 percet akkor az autó meg fogja Önt várni. Ha a többi utas várakozása meghaladná a 90 percet, akkor a legközelebbi autónkban biztosítunk helyet.

A repülőtértől eltérő úticéllal is vállalnak szállítást?

Igen, áregyeztetés céljából hívja ügyfélszolgálatunkat.
Amennyiben nem a reptérre utazik, hanem egyéb budapesti címre a szállításoknál az alapárra kerületenként feláraink vannak.
Az utazásnál a reptérre érkező utasokhoz igazítjuk autóinkat, ami jelenthet korábbi érkezést ill. többletvárakozást is, a kellemetlenségek elkerülése érdekében az utazás előtt 1-2 nappal kérjük ügyfélszolgálaton egyeztessenek.

Tudnak-e gyerekülést biztosítani?

Természetesen tudunk biztosítani bébihordót, gyerekülést és ülésmagasítót is. Kérjük a megrendelés leadásakor jelezze igényét.

További kérdéseit felteheti:

 

-


airplane Így kereshetnek ránk: Repülőtéri transzferek, Reptéri transzferek, belföldi és külföldi személyszállítás, belföldi transzfer, airport transfer, Debrecen, Hajdúszoboszló, Nyíregyháza, Miskolc, Tiszaújváros, Tiszafüred, Eger, Gyöngyös vonzáskörzetében.
reptéri transzfer, repülőtéri transzfer, reptéri transfer, reptéri transzfer debrecen, repülőtéri transzfer debrecenből, reptéri transzfer nyíregyháza, repülőtéri transzfer nyíregyházáról, reptéri transzfer miskolc, repülőtéri transzfer miskolcról, reptéri transzfer eger, repülőtéri transzfer egerből, reptéri transzfer Budapest-Liszt Ferenc reptér, repülőtéri transzfer Budapest-Liszt Ferenc reptér, reptéri járat, airport minibus, airport Taxi, airport transfer, Airport Shuttle, letisko taxi, letisko minibus, aeroport transfer, belföldi- és külföldi személyszállítás, belföldi transzfer