Hogyan tudom megrendelni a szállítást?
A szállítást megrendelheti honlapunkon a megrendelés menüpontra kattintva, telefonon, illetve ügyfélszolgálati irodánkban személyesen.
Hol található a Hórusz Transzfer Kft. irodája?
Irodánk Debrecenben a Füredi út 98/B. alatt található, a Medicor-udvar területén.
Mennyi idővel az utazás előtt kell megrendelni a szállítást?
Cégünk 72 órás rendelési határidővel dolgozik. 72 órán belül csak akkor tudjuk vállalni a szállítást, ha más utas is van a kért időpontban vagy az utas vállalja, hogy igazodik a többi utashoz.
Van-e lehetőség bankkátyás fizetésre az autóban vagy az ügyfélszolgálati irodában?
Igen, van lehetőség bankkártyás fizetésre.
Mire figyeljen a bankkártyás vásárláskor?
Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?
Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.
Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?
Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.
Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?
Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.
Fizetés lépései
Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?
Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (256 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.
SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK
BIZTONSÁG
Mit jelent a VeriSign és a 256 bites titkosítású TLS kommunikációs csatorna?
A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk a TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program a TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.
A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?
Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 256-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.
Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?
A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.
Mit jelent a Verified by Visa?
A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.
Mit jelent a Mastercard SecureCode?
A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.
Mit jelent a UCAF kód?
MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.
Lehet-e az autó sofőrjénél fizetni?
Igen, amennyiben más módon az utazás megkezdése előtt nem tudta a fizetést lebonyolítani, ebben az esetben természetesen az autó sofőrjénél is tud fizetni.
Az autóban fizetés esetén kaphatok-e ÁFA-s számlát?
Igen, de kérjük ÁFA-s számla igényét, pontos számlázási névvel illetve címmel előre jelezze a megrendelés leadásakor.
Az autóban fizetés esetén fizethetek-e euróval, dollárral vagy fonttal?
Igen, a CIB Bank által közzétett napi vételi deviza árfolyama alapján. Devizában történő fizetés esetén, kérjük a pontos összeget adja át a sofőrnek, mert sofőrünk nem tud visszaadni.
Amennyiben reptéri transzfert rendelek, hol történik az utasfelvétel?
Szolgáltatásunk célja, hogy az utast a csomagjaival együtt „háztól-házig” szállítsuk, azaz autónk az utas által megadott címre érkezik.
Az utazás napján mikor vesz fel a transzfer?
Az utasfelvételi időpontokat minden esetben csak egy nappal az utazás előtt véglegesítjük. Erről sms-ben értesítjük az utasokat. Amennyiben utazás előtti napon 18:00-ig nem kap sms-t, hívja ügyfélszolgálatunkat.
Az utazás során megáll-e az autó útközben?
Sofőrünk legalább egyszer megáll út közben, néhány percre.
A repülőtéren hogyan találom meg autójukat?
Utazás előtti napon sms-ben értesítjük az utasokat, hogy melyik autónkat kell keresniük a reptéren. Amennyiben utazás előtti napon 18:00-ig nem kap sms-t, hívja ügyfélszolgálatunkat.
Utazás alatt biztosítva vagyok esetleges baleset esetén?
Igen, autóink rendelkeznek CASCO biztosítással és a személyekre vonatkozó utas-, illetve poggyászbiztosítással.
Mi a teendő, ha késik a repülőgépem?
Amint értesül a késésről, arra kérjük azonnal vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy minél előbb intézkedhessünk.
Amennyiben késik a repülőgépem, vár rám az autó?
Ha a többi utas várakozása nem haladja meg a 90 percet akkor az autó meg fogja Önt várni. Ha a többi utas várakozása meghaladná a 90 percet, akkor a legközelebbi autónkban biztosítunk helyet.
A repülőtértől eltérő úticéllal is vállalnak szállítást?
Igen, áregyeztetés céljából hívja ügyfélszolgálatunkat.
Amennyiben nem a reptérre utazik, hanem egyéb budapesti címre a szállításoknál az alapárra kerületenként feláraink vannak.
Az utazásnál a reptérre érkező utasokhoz igazítjuk autóinkat, ami jelenthet korábbi érkezést ill. többletvárakozást is, a kellemetlenségek elkerülése érdekében az utazás előtt 1-2 nappal kérjük ügyfélszolgálaton egyeztessenek.
Tudnak-e gyerekülést biztosítani?
Természetesen tudunk biztosítani bébihordót, gyerekülést és ülésmagasítót is. Kérjük a megrendelés leadásakor jelezze igényét.
További kérdéseit felteheti:
A kedvezményezett neve: | Hórusz Transzfer Kft. |
A projekt címe: | Gyakornokok foglalkoztatása a Hórusz Transzfer Kft.-nél |
A szerződött támogatás összege: | 12,82 Millió Ft |
A támogatás mértéke (%-ban): | 100% |
A projekt tartalmának bemutatása: | A pályázat keretén belül 4 fő gyakornokot alkalmazunk a pályázati feltételeknek megfelelően. Egy fő vállalati kapcsolattartó foglalkozik a gyakornokkal a támogatási időszakban, mind pedig a továbbfoglalkoztatás során. A gyakornokok munkavégzéséhez szükséges tárgyi eszközök kerültek beszerzésre. A gyakornok a munkavégzése során számos munkafolyamatba bevonásra kerülnek majd és tapasztalatokat gyűjthet. A tapasztalat szerzéssel a munkaerő-piaci kilátásai jelentősen javulnak, mert cégünktől elkerülve magas referencia értékkel fog rendelkezni. |
A projekt befejezési dátuma: | 2018.01.01-2019.01.01 |
A projekt azonosító száma: | GINOP-5.2.4- 16-2017-01896 |